Tuesday, December 27, 2011

Mood ja mina - kevad 2012

Moodi ma jälgin. Aga kohendan seda ikkagi oma maitsega. Ja igasugused gutšimutšid ja versaatšed mind ei eruta (vot eriti need suured kirjad särkidel D&G ja muu selline praht).
Ma ei pane iialgi jalga kingi, mis on küll moes, aga näevad rõvedad välja või siis eales ei topi ma üll omale kleiti, mis on versaaaatše viimane mood, aga näeb välja nagu põrandamopp. Seega - mu blogi pole moeblogi. Lihtsalt - nii tõe huvides mainisin :)
Aga minu-moodi-mooduvärki-mõtteid siis aastasse 2012:

Äärmiselt nunnutupsunupsu kleit. Mul on selle kleidiga täpselt sobivad kingad ka olemas. Jeiiiiiiiiiiii...





Rüüšid vähe pidulikumaks puhuks. Kontorirottidel (nagu mina) hea-ilus pintsaku alla panna.

Tribal pidavat kevadel kuum teema olema. No mulle meeldib. Tribaliga olen ma ammu juba sõber :) Ma paneks kuskile midagi musta-punase kombinatsiooni ka sisse, siis korduks kehal sama stiil nagu riietuses. Õigemini riietuses korduks kehamuster.




Ja selle pean ma nagunii saama. Järelikult tuleb õmbleja poole pöörduda.

No comments:

Post a Comment