Tuesday, July 24, 2012

Roosa satsidega hõlmik

Käisin ühes väga armsas poes ja no mulle hakkas silma ääretult kena satsidega laste hõlmikjakk. Aga osta ei raatsinud, sest, kretiin nagu ma olen, on 69.- EURi ühe laste hõlmikjaki eest minu arust liiga palju.
Käisin siis korra Kangadzunglis, kodus meisterdasin miljonist lõikest kokku ühe hõlmiku lõike ja õmblesin kokku
Võin ausalt öelda, et tuli üsna sarnane, ainult, et ma ei viitsinud teha ette kahte rida satse. Ja kangas pole mitte tumeroheliste triipudega vaid valgete lilledega roosal taustal. Mis meeldib mulle ausaltöelda rohkem kui need rohelised triibud.

1 comment:

  1. Väga, väga kena jakk! Ja milline suurepärane kangas :) Meil ka läks preili liikvele, enam pole kuhugi taganeda :D Saan varsti teki valmis, katsun siis õmblemise lainele rohkem sättida (kuigi, kudumise jaoks lapse kõrvalt on oluliselt kergem aega saada...)
    (33 m õmblemist.. respect :D)

    ReplyDelete