Friday, June 8, 2012

Legginsid

Mul oli tüdrukule ühe kleidi juurde vaja (minu "vaja" tähendab üldjuhul muidugi "tahan", "vajadus" muutub mittevajaduseks kohe, kui mul mõte ununenud on :)) hallide lilledega legginseid. Otsisin ennast triibuliseks, aga ei leidnud. Tavalisi leidsin ainult.

No ja siis need tavalised maksid mingi 10-15 EURi per paar. A ma ei tea, pm beebi sukapükste eest on see nagu veidi kirves mu arust.

Läksin siis Kangadzunglisse (sinna oli just uut kangast tulnud), leidsin täpipealt õige kanga, ostsin seda 30 cm (150 cm lai), sain veel -35% soodukat ja plika sai omale täpipealt sellised legginsid nagu ma ette kujutasin:
p.s. need asjandused läksid mulle maksma umbes 3 EURi :)

3 comments:

  1. Hmm, ma trikotaazhi seal nagu üldse ei näinud? :)
    (püksid on muidugi kenad :D )

    ReplyDelete
  2. Trikotaaz on lademetes seal täitsa taga, nööpidest tagapool veel :) Selle konkreetse leidsin hoopis kohe sealt eest, pulmapitside juurest.

    ReplyDelete
  3. Olks :) Sinna ma muidugi ei vaadanud :D

    ReplyDelete