Sunday, May 6, 2012

Loodus keset linna

Alustan sellest, et hea meelega näeksin oma suurema rõdu kujunduses kive, pisikesi dekoratiivkive. Või natuke suuremaid dekokive. Paraku ma ei saa neid omale lubada, kuna mu 1-aastane sööks need halvemal juhul kõik ära. Pean sel aastal piiduma taimenurgakesega.
Järgmisel aastal, kui mu taimed suuremad on (ja lapsed ka), siis plaanin lasta teha eri kõrgustega tumedast puidust piirded, kuhu sisse kivid ja sinna sisse omakorda taimed.
Sel aastal näeb mu suurema rõdu taimenurk välja selline:

Väiksem rõdu on nn söögitaimede rõdu, aga kuna see pole veel valmis, siis pilt tuleb kunagi hiljem :)

5 comments:

  1. Kas Sa puud jt püsikud plaanid viia kuhugi talvituma? Ma omal ajal otsisin ka, et mida okaspuudest panna - elupuu lubati olla kõige vastupidavam. Hankisin spetspoti ka, mis maksis kaks korda rohkem kui taim, kuid ikka läks üks brabant kohe I talvel välja. Teine jäi, on siiani, aga mitte kõige paremas konditsioonis. Mõtlengi, et mida võiks üldse panna rõdule, mis üle talve vastu peaks. Hooajalilled küll ja sügisel kanarbik/eerika, aga püsikutega on keeruline. Sul nii uhke kogu tehtud, sp küsisingi, et kas oled head infi saanud :p

    ReplyDelete
  2. Ja kui küsimiseks läks - ma pole leidnud enda jaoks sobivat põrandat rõdule, hetkel on roosa kaltsuvaip :D Mida rebin üles võtta, kui sajab, ja mida tuleb sageli pesta.
    Sul on nn kunstmuru? Alt mummuline jne. Oled rahul? Kas peale vihma kuivab kaua? (ei lirtsu jala all?)

    ReplyDelete
  3. Mul on jah see nn kunstmuru. Väga hästi on vastu pidanud. Ületalve talvitus ka rõdul, keerasin rulli ainult. Kevadel lumi sulas pealt ära, laotasin laiali, kuivas ära täiesti, tegin tolmuimejaga üle ja nagu uus :)
    Ausaltöelda ma eriline aiapidaja pole, võtsin tavalise lamava kadaka ja muid taimi ja puid. Eks ma loodan, et nad jäävad elama. Võibolla mõne taime toon talveks vannituppa, mul seal palju ruumi :)

    ReplyDelete
  4. Hmm, pean kohe täitsa mõtlema siis, aitäh info eest! Kas roheline värv ei karju? :D
    Ja ma loodan siis parimat Su püsikutele, väga, väga armas kogu Sul - maitsekas ja stiilne nagu kõik muugi Su juures ;)

    ReplyDelete
  5. Ma tänan ;)
    See roheline on selline tumerohelisem, minu arust üsna neutraalne.

    ReplyDelete