Saturday, January 7, 2012

Fotoka-juttu

Eile juhtus see, et plika suutis mu fotoka pintslisse pista. Mul pole aimugi mida või kuidas ta tegi, aga aparaat teeb veel ainult ššhhhhhhhhhššššššhhhhh trrrrrrrršššššššššššhhhhh ja objektiiv käib sisse-välja :D A noh, vahet pole, oligi vana, mingi 5 aastat kindlasti.
Võtsin siis plika kaasa ja läksime uut fotokat soetama. Ja wippiii...tere tulemast meie koju, Olympus SP-810UZ


Et kui ma nüüd teinekord teen oma lilladest saabastest pilti, ehk jäävad siis ka lillad pildil :)

3 comments:

  1. Welcome :p Mu mees ka aastaid O fänn :D Viimane tulija on O-E5 :)

    ReplyDelete
  2. Minu jaoks on fotokas lihtsalt fotokas.. :D Aga ma küsisin mehelt üle, et jah, on peegel :) Kusjuures, eelmine varastati ära Rooma metroos tänavu sügisel :o Muidu poleks uut veel hankinudki, eelm alles 3 a vana.
    Tavaliselt ostabki ta USA-st (meil sugulased seal), hinnavõit on üüratu (kui tollile vahele ei jää tuues :p)
    Kmpl sooduka ajal, kus oli mälukaart, statiiv, kott, mälukaardilugeja, kaitsekiled ja puhastuskmpl maksis 1500 USD.
    Kõige rohkem ongi kahju objektiividest, mis kaasas olid Roomas - vaikimisi on uut ostes kaasas suhteliselt tagasihoidlik objektiiv.

    ReplyDelete